zondag 17 februari 2013

Easelkaart met harten

We hebben afgelopen week iets geks meegemaakt. Walter en ik zijn twee dagen weg geweest, lekker er even tussenuit, naar een hotel in de omgeving van de Utrechtse heuvelrug. We hebben het heerlijk naar onze zin gehad. Al was ik erg moe, ik heb het wel volgehouden en dat maakte me erg blij! Donderdag waren we halverwege de middag al vertrokken vanwege de aangekondigde ijzel. Toen we bijna thuis waren,  reed er een auto achterop de onze. Zomaar, terwijl wij voor een rood verkeerslicht stonden te wachten! Wij hebben niet zoveel schade, denk ik. Maar ik had wel weer last van mijn nek, ik denk nu dat het wel meevalt.  Toen we thuis kwamen ontdekten we dat we enkele kledingstukken in de kast van het hotel hadden laten hangen. Walter belde erover op en ze zouden terugbellen. Het bleek dat ze niet gevonden waren, niet door de mensen die de kamer gepoetst hadden en ook niet door de mensen die na ons in de hotelkamer verbleven. Pure diefstal dus, hoe is het mogelijk hè. De kleding van andere mensen meenemen. We hebben een dag later nog eens gebeld en Walter is er nog eens heen gegaan, niets...

Ik heb een verjaardagskaart gemaakt voor de vriendin van onze zoon, vol hartjes. Er moest een cupcake op, want zij maakt altijd heerlijke taarten en cupcakes. Ik heb gisteravond heerlijk zitten snoepen van haar zelfgebakken appeltaart.  Zij heeft ook een blog, waarop haar taarten te zien zijn, kijk maar eens op Creatieve uitspattingen.



Ik ben uitgegaan van een snijfile met harten van Bird. Daar heb ik een easelkaart van gemaakt met de Silhouette. Het DP is van My Mind's Eye, de stempel van Boekenvoordeel. Ik heb deze ingekleurd met de volgende kleuren Flexmarkers: Gold, Amber, Sunflower, Tulip Yellow, Sandstone, Molten, Berry Red, Crimson, Mint Green,Soft Green, Pastel Green, Almond, Yvory, Sunkissed Pink en Dusky Pink.
De rozen zijn bewerkt met Stickles en de besjes met Glossy Accents. Dit is goed te zien op onderstaande detailfoto, hoop ik.


De tekststempel komt uit dezelfde set van Boekenvoordeel en de mooie labelstans is van Joy, goed te zien op de foto hieronder.


Ik wil met deze kaart meedoen aan uitdaging 154 van Elke Kaart Een Feestje! met het thema "liefde".
Deze kaart doet ook mee bij de Challenge van Krea2day, waarbij de opdracht is om een easelkaart te maken.

Ik ben weer benieuwd van jullie van mijn kaartje vinden, lees jullie reacties weer met veel plezier! Fijne zondag allemaal!

Lieve groetjes, Marlies

18 opmerkingen:

  1. Jeetje Marlies, wat vervelend allemaal zeg, wel je nekpijn goed in de gaten houden hoor !!
    Je snapt zulke mensen toch niet ...wat een lef om zomaar kleding weg te pakken :(
    Je kaartje vind ik super ....zo mooi met al die hartjes er omheen !!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je kaart is prachtig, geweldig met die harten zo! Ik kan zulke mensen ook niet begrijpen hoor, zomaar kleding van een ander mee te nemen zonder het te melden. Mijn telefoon is uit het magazijn uit mijn tas gestolen terwijl ik schappen aan het bijvullen was. Dan ben je toch wel heel diep gezonken als mens!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je wat meegemaak Marlies. Ik hoop dat het met je nek wat meevalt... De kleding wat raar, niet te geloven!!! Iemand heeft het zeker goed kunnen gebruiken. Je kaart is supermooi geworden. Heel leuk gecombineerd plaatje met harten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, Marlies, daar zal de jarige blij mee zijn geweest!
    Gezellig dat je weer mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marlies,
    Nou ja zeg, gewoon kleding inpikken en nee..niks gevonden..pas je wel op met je nek ..je weet maar nooit..superlief kaartje heb je gemaakt..heel mooi gedaan..succes met de challenges... Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marlies,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    En wat vervelend wat je heb mee gemaakt ik vraag mij toch af waar die kleding dan is????
    Ik zou toch maar even naar je nek laten kijken je weet maar nooit.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend dat ze achterop jullie zijn gereden. Hopelijk ga je niet meer last krijgen van je nek. Rare mensen heb je op de wereld. Wat moeten ze toch met jullie kleding?? Aantrekken, verkopen....Heel vreemd.
    Je kaartje is prachtig! Heel mooi, vrolijk en heel leuk met alle harten! ik ga zo even bij de link kijken. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een super mooi kaartje en ben er dan ook heel blij mee! Hij staat leuk op de kast en ik kijk er telkens naar als ik ervoor bij loop!
    Vervelend van de kleding stukken, Olaf heeft dat ook een keer meegemaakt. Alleen het vreemde was toen dat ze na een maand plotseling weer aan aan de kapstok hing...En zo heeft ie nog twee verhalen. Dus wie weet!
    Bedankt voor je linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje zeg wat een gebeurtenis! Hoop dat alles goed is!
    Superrr kaartje met mooie kleuren!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige kaart marlies.
    Sterkte met je nek.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    Ps'je, ik heb trouwens een heel leuke candy op m'n blog staan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een liefdevolle kaart. Heel mooi.
    Bedankt voor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jij allemaal doet met je silhouette! Ik ben jaloers:-)) prachtig!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marlies, Gefeliciteerd dat je een plekje in de top 3 hebt bij ekef. Je kaart is ook een toppertje.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marlies, bedankt voor je berichtje op mijn blog. Jij ook van harte natuurlijk, ik vind jouw kaartje ook errug leuk. Wat een mooie snijfile is dit. Ik heb even op het blog van Bird gekeken, daar staan ook heel leuke dingen op. Ik ga jou ook volgen hoor ... Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hai Marlies,
    ben ook even op je blog gekomen om te zeggen dat ik je welk zal missen zondag hoor is altijd leuk om even met je te kunnen praten. Ik lees net van je ongelukje Hopelijk is het allemaal goed gekomen. En van die kleren is niet normaal zeg. Zie je misschien in september dan. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een verhaal zeg en dan die mensen die de kleren van iemand anders meenemen.
    dan zink je toch erg diep hoor!
    en gelukkig heb je geen blijvende schade overgehouden van de aanrijding en heb je deze prachtige kaart kunnen maken.
    leuk al die hartjes rondom!.
    fijne zondag en lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen