maandag 8 september 2014

Geboortekaartje

Mijn nichtje heeft een zoontje gekregen en die heeft een Winnie the Pooh-babykamertje. Daarom heb ik dit schattige beertje ook op zijn kaartje gezet. De afbeelding komt van internet, ik heb er een paar ballonnen bij getekend, zodat ik er genoeg had om de letters van zijn naam in te plaatsen.
De wolkenachtergrond is een idee van een kaartje van Cornelie uit deze blogpost. Bedankt Cornelie, voor de inspiratie!! Ik heb hem met mijn Silhouette Cameo gesneden. De letterstanzen zijn van MFT.



De tekst aan de binnenkant van de kaart is van de schrijver van de boeken van Winnie the Pooh en vind ik heel mooi voor een babykaartje. De stempel is van Hero Arts.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Ik ben een beetje erg moe, want we zijn vandaag met onze dochter, schoonzoon en kleindochter naar de Efteling geweest. We hebben ervan genĂ³ten!!! De kleine Jule keek haar ogen uit. Al was ze nog zo klein, ze vond het allemaal reuze interessant.


Lieve groetjes, Marlies

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marlies wat een leuk vrolijk babykaartje Marlies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Marlies.
    wat een schattig babykaartje en wat leuk dat je naar de Efteling bent geweest.
    ben er ook pas geweest met mijn kinderen en kleinkinderen.
    fijne week en groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje, leuke tekst in de binnenkant..
    mooie foto met Jule, fijn dat jullie zo genoten hebben,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig gedaan Marlies. En Poeh is een favoriet van me. Dan is het altijd wel goed. Maar deze is super. gr leny a

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart!! Enig die wolkjesachtergrond en Poeh erbij met de leuke letters in de ballonnen!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben van het uitstapje, dat zie je ook wel op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kleurige kaart en wat heb je dat grappig gemaakt met die wolkjes...heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marlies,

    Wat een lief kaartje dat beertje blijft toch altijd leuk en ik hoop dat je dagje in de Efteling leuk was!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en vrolijk kaartje!! Heb je de ballonnen zelf bijgetekend? Knap! Met de letters samen geven ze een heerlijk vrolijk effect!
    Erg leuk persoonlijk kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen