donderdag 12 april 2012

Paasei-kaart

Ik heb nog een verjaardagskaart gemaakt in de vorm van een paasei. Ik heb er heel erg mee zitten klungelen, zitten twijfelen of ik hem wel zou laten zien, omdat ik er eigenlijk niet zo tevreden over ben. De kaart was zó uitgesneden met de Silhouette, de laagjes papier erop ook, maar de aankleding van de kaart wilde maar niet lukken.


De stempel Girl cupcakes is een freebie van Bugaboostamps. Ik vond haar zó schattig!
Het stempeltje inkleuren met de Flexmarkers ging nog goed, maar daarna was de inspiratie ver te zoeken en dat is te zien vind ik. De kaart is toch op de post gegaan. We hebben een lieve tekst aan de binnenkant geschreven, daar gaat het tenslotte toch om, mijn intentie was goed.

Groetjes, Marlies

3 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Marlies! Leuk model en een hele leuk digi! Ook al ben je zelf niet tevreden het is een hele mooie en vrolijke kaart geworden. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marlies,zelf ben je misschien niet tevreden maar ik vind hem goed gelukt,ik vind het ook heel leuk zoals de rand omzoomd is goed gedaan hoor!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marlies, ik ben blij dat je hem toch laat zien hoor.
    Je bent er zolang mee bezig geweest. Het zou zonde zijn om hem achter te houden. Het is nu eenmaal zo dat je de ene of de andere van jezelf toch altijd mooier vindt.
    Ik vind hem er toch heel leuk uitzien. Mooi stempelafdrukje hoor. Fijne avond!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen